10 August 2011

Mata Bengkak

pagi tadi bos aku tanye

bos : kamu ni kenapa hari2 sy tgk mata kamu bengkak?
aku : mmg macam ni mata sy..adik beradik pun same gak
bos : ooo...sy ingtkan ari2 kamu nangis
aku : erkk..(dalam hati je)

isk2 bos ni..ade plak aku nangis hari2..haha...letih kut nak nangis hari-hari..tapi xtau la alasan aku tu acceptable ke tak..haha...tp klu tak caye cer tgk ni
haa...kan kan same kan?bengkak pun lebih yang belah kiri..hehe....
sebenarnye mmg da slalu sgt org tanye pasal mata aku ni..kalau mengantuk pun bengkak,terlebih tdo pun bengkak...nangis apetah lagi la kan?

1 comment:

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

hehe, kami adik beradik pula ada mslh eyebag... tidur selalu lewat malam:(