28 March 2011

monday blues

hari ni aku sorang2 perempuan kat opis..ina dengan nurul ade UAT(bukan usha-anak-teruna) kat putrajaya..memang kebiasaannya hanya kami bertiga je bunga kat opis nih..hehe..disebabkan harini duduk sebelah en faris, so aku macam tiba-tiba rajin nak buat keje..deco2 function yang dari dulu buat2 tak jadi2..(bkn main function,xjd pun xpe..haha).so td try godeh-godeh,fikir-fikir,cari idea,tanye-tanye pakcik google..walaupun harini tertinggal mouse,tp tak mendatangkan masalah..chewahh...

tghari, balik rumah kejap sambil nak amik mouse..plus takde mmber nak mkn,so sempatlah aku msk kat umah..hehe..

kul 3 br msuk opis balik..try2 lagi,bende yang aku plan pagi tadi untuk buat function tu aku rs tak boleh dipakai..so aku tuka plan B.tanya-tanya pakcik google lg..try2 lg, pikir-pikir lagi...rasanye plan B pun xle pkai...hmmm...idea-idea...

dgr2 lagu jap kat youtube,then tgk blk plan B aku tu..mencuba lagi dengan cara yang lebih santai..nampak macam ade sinar cahaya.aku try lagi...yeayYY...jadi gak akhirnya..fuh..tu function yang aku cuba buat 9 bulan yang lalu..tp mstu aku tak faham PHP lg..hehe..patut la susa nk jadi..:P

skang da pukul 6 ptg...masa untuk pulang..erm..ape nk buat mlm ni ye...

5 comments:

  1. 9 bulan yang lalu??? function apa tu?

    ReplyDelete
  2. set paging guna postgresql..sblm ni buat tak jadi2.pastu diorng pun xpenah buat lg.

    ReplyDelete
  3. owh...paging memang senang dengan mysql jer :) database lain semua susah ehehehe

    ReplyDelete
  4. oracle dan mssql takde limit dan offset :D

    ReplyDelete