06 June 2009

aku di tag

lama da aku tak menulis kat blog nih..xde idea ar..n malas nk menaip..sindrom malas aku ade lg..smpai skang aku masih tak renew lesen dan tak service keta..haha...skang selama 2 minggu aku memandu tanpa lesen..malas ar nk g amik gambar..nk tuka lesen full kene bg gmbr...aku carik2 gmbar pasport dlm simpanan xde la plak..gmbr aku posing sendiri byk la...nk g kedai gambar buat gmbar pasport tgk2 ade kuar jerawat seketul yang besar kat dagu..bak kate encik misikeamanan aku ni suke kuar jerawat kat dagu...aku tak suke laa...tp jerawat tu yang suke2 nk kuar...isk2...

ok lah..aku telah ditag oleh cik saya_busan..so aku yang agak2 malas nih merajin2kan diri untuk menjwb soklan2 kat bwh nih

1.Ape perasaan anda sekarang?
- sgt malas

2.Saya nak makan?
   ikan terubuk bakar yang dipanggang oleh emak

3.Saya tak suka?
- orang yang mulut bising pot pet pot pet
-tak suke org yang berjalan lambat
-

4.Impian saya?
- sentiasa hidup dlm gembira..ada family sendiri..ada bisnes sendiri..

5.Haiwan yg saya tak suka?
- lipan

6.Saya harapkan?
bleh capai impian

7.Jika boleh putarkan mase?
- zaman kanak2..enjoy je

8.Saya pada 10 tahun akan datang?
- Berumur 35 tahun, ada family sendiri..ade umah sndiri..duduk umah jage anak-anak...jage makan minum suami...smbil buat bisnes kecik2 dr umah..hehe

9.Handphone saya adalah sebuah?
- henpon yang ada 3g tp xpenah gune

10.Saya pernah bercinta sebanyak?
- ntah...hahha

11.Saya suke pada?
- bende2 yang best

12.Kawan2 saya?
- ade macam2 sifat dan perangai

13.Pernah dikhianati?
- xpenah kut..aku anggap sume bende ade hikmah

14.Ape yg anda hendak lakukan terhadap org yg mengkhianati anda?
- doakan semoga dpt hidayah dan kembali ke pangkal jalan..hehe

No comments: