06 June 2009

room day

harini rmai pasangan yang melangsungkan perkahwinan.termasuk beberape orang rakan aku iaitu pasangan 

farhana dan suami
batu pahat,johor

azila dan suami
kelantan

nasa dan isteri
terengganu

subha dan hafiz
seksyen 4,bangi

nama2 suami atau isteri yang aku tak sebutkan nama tu harap maaf sebab aku tak tau nama pasangan masing2 sebab kad jemputan tak sampai ke tangan aku...
ada yang dihantar ke alamat kampung dan ada yang hanya disampaikan secara mulut ke mulut (bkn comolot okek).walaupun mereka menjemput aku, tapi aku tak dapat menghadirkan diri disebabkan beberape sebab...
antaranya sebab jauh,sbb takde mmber,sbb lewat dapat tau...maaf ye kawan2..(sok "kalau" aku kawen xde org dtg padan muke aku)

so....


arini seharian aku berkurung dalam bilik...
kuar dari bilik ble perut terasa lapar...
aku terasa nk tgk tv...
tp cam busan sbb ade abg ipar..
remote control sentiasa die pegang..pastu jap2 tuka channel..
busan gler...
so aku decide duk dlm bilik je...
harini cuaca cam panas..air cond dlm bilik plak rosak..huh..xpela...layankan je la..
dalam bilik bukak lap top,cari2 lagu,update blog,bersiar2 kat blog orang..
da busan pastu aku tdo...
da lame aku tak tdo siang di atas tilam yang empuk..slalu kat opis curi2 tdo kat sofa..tak lena sgt..mlm pun smbung surfing2 lg..
xtvt membaskin tak dapat nk buat sbb gitar da bwk p opis..rindu lak nk main gitar

esok tak tau nk buat ape...mayb sama cam xtvt arini..huhu

No comments:

Post a Comment