06 June 2009

video maut








hehe..aku suke 2 muzik video nih..lagu agnes monica tu aku da jumpe lame da video tu...mmg layan laa...sedih pun ade gak...hari ni aku jumpe lagu 6ixth sense nih...memule dgr kat radio cam best je muzik die.tp aku sgt tak suke suare penyanyi die...cam tomok dulu2...tangkap meraung beb...haha...tp sbb lagu die cam best aku tak kisah.tp memule xtau lagu nih pasal ape...lirik die pun tak dgr sgt ms pasang kat radio.then ble cari2 lagu nih kat utube aku jumpe muzik video nih...erp...tebenti jap jantung...adeh...cam sedih je...jalan cite same je cam lagu agnes tu...boipren mati pas gado2...huhu...aku touching cket klu tgk video yang camni...mayb ade yang tau sbb ape kan...hehe

moral of the story...klu korng ade someone yg disayangi jgn la gado truk2 sgt...klu tak brape sayang xpe la...hahah..jgn la ngade2 nk majuk lama2...jgan wat org tu susa hati sbb kite..kite tak tau esok kite akan jumpe org tu lg ke tak...kan?klu tak sempat nk mintak maaf nnt mungkin akan rs terkilan seumur hidup 

No comments:

Post a Comment