26 May 2009

big M

MALAS...MALAS...MALAS.....

xtau apesal pekataan tu yang aku paling suke skang nih...nape malas sgt rs nak buat pape..malas nk g keje..malas nak bsuh keta..keta sgt berdebu...malas nk service keta...da lebih 2 minggu dari tarikh kena service...mls nk renew lesen..sok lesen P aku da mati...kena pg jpj utk tuka lesen full..MALASNYEE...disebabkan rs malas gak ikan peliharaan aku sumenye mati..sbb aku malas nk menjenguk mereka untuk bagi mereka makan...sian mereka jd mangsa kemalasan aku...da seminggu gak aku rs malas nk mkn...aku lapa..tp ble nk makan cam xde selera...disebabkan xde selera aku jd mls nk mkn...aku dpt rskan berat bdn aku trun mendadak....


aku perlukan pemangkin...
tp ape yang bleh jd pemangkin untuk aku kembali ceria?
apakah?siapakah?bagaimanakah?

2 comments:

  1. pemangkin dan tindakbalas.. cam belajar subjek kimia plak.. huhu

    ReplyDelete
  2. hehe..dulu kimia aku slalu failed

    ReplyDelete