21 June 2009

happy father's day

SLAMAT HARI BAPA...


kepada yang dah jd ayah atau pun ayah kepada member2 aku sume,ayah kepada anak2 sedara aku,aku nk ucapkan slamat hari bapa...

dulu masa aku berayah lg,aku rs aku tak penah wish slamat hari bapa kepada ayah aku.aku pun xtau kenapa..aku pun xtau ms zaman skolah dulu sambutan hari bapa ni dah wujud ke?klu mmg dah wujud tp aku xtau,nmpk sgt aku mmg tak mengambil tau..hahaha...truknye..xpela...xkan nk tunggu hari bapa je br nk special2 ngn ayah kita..tiap2 hari pun sepatutnya adalah hari yang special utk mereka..chewah (xkn nk tiap2 hari bg prezen kut).hehe...lagipun besday ayah aku mmg dekat2 dengan tarikh hari bapa.sbb tu xpasan pasal ari bapa kut..(ceh alasan)

kepada member2, sempena hari bapa nih korang wish lah kat ayah korang n bg la sesuatu yang special utk mereka..jgn smpai terlambat dan korang akan rs terkilan..selagi hayat mereka ada, cubalah utk membahagiakan mereka..betapa besar pengorbanan mereka dari kite dalam perut ibu smpailah kite besar..slagi ada masa,balas lah segala pengorbanan mereka..

aku hanya ada mak..dan sebolehnye aku cube membalas pengorbanan die dan membahagiakan die sblm terlewat

No comments:

Post a Comment