02 March 2011

last entry for today

haha..arini byk benor entrynye...skang aku da ngntuk..nk tdo tp kul 1 kene bgun mkn ubat..doktor pesan suh mkn ubat 8 jam sekali.. bukan ubat batuk...batuk aku da sihat da skang...tp timbul penyakit lain plak..byk benor dosa aku gaknye..mudah mudahan Allah turunkn penyakit ni untuk menghapuskan dosa2 kecil aku..

amin...

skang ni aku mengalami sakit gigi plak..bkn sbb gigi berlubang..doktor pun xtau ape sebabnye..sbb doktor kate gigi elok je n nmpk sihat..doktor bg ubat n suh  tgk dlm ms seminggu..klu sakit gak kene buat xray..n klu ade infection kat gusi,kene buat root canal..huhu...tp doktor kate biasenye disbbkan gigi berlubang..tp gigi aku xde lubang...gigi comel je..klu gigi geraham da lame da aku suh doktor tu cabut...tp ni gigi kacip yg depan skali...xkn la nk cabut kn? nnt jd mcm pakcik ni..hahaha


mintak maap ye pacik

hee...

doctor suggest buat root canal...root canal tu adelah mcm gini


herm..tp gigi aku xlubang mane die nk tebuk?ke die tebuk je gigi aku?tp gigi tu gigi kacip yg sgt kecik dan comel.nnt kalau gigi tu xkuat n pecah cane?hadeh...tiap2 ari aku doa sakit ni akan surut..tp masih belum menampakkn hasil..mkn pain killer pun tetap sakit gak..nk kate aku xjg gigi, jage je..just xde la every 6 month pg jumpe dentist..haha..

ok nk tdo..tdo pun gigi rs sakit..huhu

anyone tlg kejut sy kul 1 bleh?

1 comment:

tentangseseorang said...

doktor gigi dan saya sgt tidak sependapat. ehehehe.