02 March 2011

lagu lagu

teringt ms zaman2 study kat utem dulu..zaman muda mudi...haha...suke lyn lagu2 muse ,ayumi hamasaki, korn, my chemical romance,linkin park lagu2 yang bleh memecahkan gegendang telinga..aku penah suh akak aku dgr lagu2 camtu..tp die ckp "lagu ape nih..bingit giler tlinge"..ms tu dlm ati aku punye la kutuk..lagu bes berheadbanging nih...menaikkan adrenalin muda akak aku bleh kate sakit tlinge?haha...

itu cerita 6 tahun dulu....

sekarang....

aku suke lyn lagu2 maher zain, nasyid2, ballad,lagu2 yg slow je...try gak lyn lagu2 yg menaikkan adrenalin aku, tp aku rs bingit...haha...adakah selera muzik ku da semakin tua? bwk kete pun kdg2 tak bukak radio..kalau bukak pun slow2 je..klu kuat da rs serabut...owh tidak...i'am getting older...

mak nak kawen.......

1 comment:

tentangseseorang said...

oohohohoh....saya masih dgr lagu2 membingit telinga terutama ketika kena paksa rela buat dokumen. Buat ilang ngantuk.