12 February 2011

dah setahun

haha...xsangka..da setaun da blog aku ni da bersawang..xtau nape aku tak hupdet2 n arini rs tergedik2 plak nk berblog blk..

mcm2 nk cerita smpai xtau nk cerita mane 1..aci tak kalau aku nk buat 10 entry utk arini..hahaha...

harini berblog walking n tetibe rs nk continue blog aku ni blk..slalu tak pun..mayb sbb aku tgh cari2 hobi yg bes utk isi mase lapang..tp cadangnye nk cari hobi yg tak menggunekan internet dan komputer..letih ar kat opis 8 jam mengadap pc kat umah pun nk mengadap gak..(tp sbnrnye tu la yg aku buat ari2)

2 3 arini mmg aku mencari2 hobi yg best..antaranye

1.nk beli dslr pastu nk outing g tangkap2 gmbr cantik2..konon nk release tension laa..tp pk2 blk ni hobi yg sgt mahal..xmampu la beb

2.nk buat2 cake..tp aku ni da ckup gemuk..slalu msk2 nnt makin gemuk la aku..osmet pun on diet..tp skali skale cam nk gak buat n pakse malia(osmet) mkn..hoho

3.nk beli gunting kain,pembaris..jeans aku byk xle pkai sbb aku da tak brape nk kurus skang ni..so konon2 nk gunting2 pastu buat something la..hehe
4.xpk lg ape hobi yg patut dipikirkan..hehe


ok..tu je la cite.bye!
da dkt 4 pg..tibe2 rs penat..

No comments:

Post a Comment