28 June 2009

tdo...tak tdo...

lately ni jadual tdo aku sangat teruk...kalau harini aku tdo 1-2 jam sbb tak bileh tdo,esoknye plak sure aku pengsan setgh hari..aku akan tdo lebih dr 12 jam..huhuhu...aku xtau cane nk betulkan blk jadual tdo aku nih...bile dtg time tak ngntuk,guling-guling mcm tenggiling,golek golek cam ayam golek pun aku tetap tak bleh tdo..esoknye plak mmg ade hal yang aku kena bangun awal..mmg dapat tdo dalam 1-2 jam je lah...pastu ble hal tu da settle,ptg or mlm aku mmg trus terpengsan sampai pagi...dasyat tul rs..

sbb penyakit aku ni gak aku bleh tetido mase robot2 transformers tgh bergaduh...hahaha...org lain dgr mmg giler tak puas ati sbb diorng kene beratur panjang sbb nk belikan tket n ade gak yang tak puas ati sbb da cari tiket nk tgk cite tu tp sume da full...yang aku plak da dpt tgk tp tdo dlm panggung..hahaha....nak wat cane...mmg mate xleh tahan..rs cam pas mkn ubat tdo je...tak sedar pape...hadoi...

harap2 bile mak aku dtg, jadual tdo aku akan kembali normal..pg td akak aku da dimasukkan ke hospital...harap2 xde perkara buruk yang berlaku dan semoga akak aku selamat melahirkan baby die...mak aku da on the way dari kg...Yeepee \:D/

No comments:

Post a Comment