24 April 2009

Mari membuang DUIT


pagi semalam aku keluar dari rumah seawal pukul 8 setengah pagi..nak tahu kenapa aku keluar seawal ini?lihat gambar di bawah...









JCARD DAY!!!!!!!!!!!


haha....semangat gler aku...g keje pun tak semangat nih...betul betul macam cerita confession of a shopaholic..hari tu masa tengok cerita tu aku rasa cam cerita tu rekaan semata-mata..rupanya memang ade feel yang macam tu..berebut-rebut bila ada sale..haha..first time aku wat keja gila camni...sanggup masuk opis lambat semata-mata nk pegi shopping di hujung-hujung bulan...haih haih haih...mmg giler..jangan ditanya brape wang ringgit yang telah dihabiskan...tp ada la dua kali aku hantar barang ke kereta sebab susah bawak troli waktu sesak...huhuhu..memang giler tp puas..heh...



nota kaki : aksi membeli belah tidak dapat dirakamkan kerana jurukamera bz

4 comments:

Wishing Star said...

dik nun..pg shopping x ajak...x hengat..!

KerEpeKuBi said...

hehe..aku pg time opis hour..segan nk ajak2 org...hihi

saya_busan said...

korg tau x, dia pny histeria angkat handbag smpai 6 bijik...haha...

KerEpeKuBi said...

eh..6 bijik bkn sndiri punye..ada org lain punye :p.nnt saye bwk saya_busan g shopping lak eh.nk tgk histeria ke tak..haha