12 April 2009

macik yang comel??



hehe...penah tak korang menumpangkan kanak2 bawah umur seramai 7 org dlm 1 keta?ramai kan?tak pecaye?tgk gmbar dibawah

dari kiri :mak ima yang sambil drive sempat lagi nk mempeace,anisa si comel rambut kerinting,
belakang:imad nizam,imran,imad nazim,ain maisara,yang nmpk lubang idung je tu luqman hakim,n tukang amik gambar ain humaira.

masa ni aku bawak diorng dari umah akak kat cheras nk ke kajang.berhati2 giler aku drive.ye la..anak orang..jd pape nnt aku gak kene menjawab..diorng la ni sume nk naik kete aku..sume jerit2 "nak naik kete mak ima...nak naik kete mak ima...".so makcik korang yang baik ati ni pun angkut la korang sume....tp sepanjang perjalanan tu anak2 buah aku merengek2 mintak pg kedai nk beli belon dan aiskrim..wah...pokai la mak ima..korang ni bkn bleh..klu bwk pegi kedai memule ckp nk aiskrim tp nnt segala jenis jajan korang beli..terpaksa la aku ckp xde duit...kesian tu kesian gak..sbb tak slalu diorg kumpul rmai2 camni...tp aku mmg xde duit masa tu..sbb minggu sblmnye maisara n humaira da pow aku beli layang2..huhu...nasib korang la..

tetibe rindu ngn diorng ni..nk ajak diorng joging petang2 kat taman asyik tak berkesampaian je sbb musim ujan ptg skang..

ni la antara anak2 buah aku yang manja ngn aku..tp time2 umur camtu je kut yang ngengade nk manje2...nnt klu da besar,nk bercakap ngn aku ni pun da segan2.cam abang2 n akak2 diorng..huhu....





p/s: bln 7 ni insyaallah aku dpt anak buah yang ke-40 :P

2 comments:

KakiTangan said...

dorang xlompat2 dalam kete ?

KerEpeKuBi said...

lompat2 gak..tp aku drive slow gler tkut terbreak emergency