30 April 2009

lawak dan psycho

ape yang lawak?

ape yang psycho?


ok..mungkin aku niat nak berlawak..tp lawak aku tu tak kelakar kut watkan ade org yang tak puas ati,yang tak bleh terima.tak pun lawak aku tu lawak sensitip(tapi sgt pelik klu lawak tu kategori sensitip)..haih haih..klu tak le gurau p duduk surau la beb..ok2..pasni aku kuarkan ayat yang linear je k...da tak buat da lawak yang tak kelakar..n mayb aku mmg tak bleh buat lawak..sbb aku mmg bukan kaki lawak pun.br .nak wat lawak tp buatkan org terase lak..susa tul nak jaga ati orang.ati sendiri takde sape nk jaga..(diri sndiri la jaga..ape daa)..bukan ape..klu nk terase ngn aku,btau laa..aku manusia biase,ade salah silap..klu salah tolong tunjukkan..tp klu terus nak melenting yg ckp yg tah pape ikut teory(conspirasi gak kut) sndiri tu mmg da terlebih suda la...


psycho lak...aku terase seperti disaiko...(bkn saiko jenama jam)..sgt2 rs tak selesa...bleh tak klu ade pape tu btau face 2 face ngn aku..ni tak...nk luahkan pape tulis kat status facebook laa...ym laa..frienster laa...(yg ni aku teka je sbb aku da takde acc frienster)...blog laa...huh...pastu wat ayat yang bleh mengundang kontroversi..aku xnak layan sume tu...tak nak amik kisah pun..anggap sume status2 tu bkn utk aku pun...tp org lain yang disekeliling sume ckp tu untuk aku..huh...tertekan beb...skang ni aku rs sgt2 tak slesa..nk buat keja pun xle...tp diorng ni pandai..wat ayat2 tak straight...ayat corner2...pusing kanan pusing kiri...nak memahamkan ayat2 tu mmg mkn masa la.kadang 3 4 kali br paham.. n kena paham2 sendiri...aku ni ayat2 tersirat mmg susa cket nk phm.aku rs nk sound je...tp disebabkan ayat2 tu cam samar2 je,aku takut ar klu aku tersalah anggap..mane tau ayat2 tu untuk org lain ke kan...da termaluan aku disitu...huhu...aku nak wat xtau je...yela..ape da hal kan..diorng punye pasal la kan nk tulis ape...tp aku xle wat2 tak tau beb...xtau nape..bak kate azam,aku suke pk benda yang sepatutnya aku tak yah pk pun (mekaseh azam sbb memahami)

No comments: