30 April 2009

back to normal

arini aku rs down sampai aku tak pg opis...haha...sbb bende2 yang aku rs down tu berpunca dr opis gak..aku mmg rase cam tak terdaya nk melangkah ke opis aku...chewah...so aku wat keje kat umah je...(setakat ni blum berjaya pun sentuh keje aku..heh..)...tah pape...

erm..thinking...hehe...aku rs aku byk pk yang bukan-bukan je..ble pk blk,mayb aku same je ngn org lain.. yg suka buat teori sendiri...padahal bende tu mayb takde pape pun...rilek2 ima...tarik napas panjang2...pk panjang cket....aku pun same gak tak berani nk luahkan ape yg aku rs secara berdepan2..so watpe aku nk mrh org lain kan..isk2..pk positive ok ima?(cepat jwb ok!)

terasa nak berjalan2...tapi tak tau nk kemane...shoping lg kah?ooh tidak-tidak...ckup2 lah tu ima pg  bershoping..window shoping?hahaha...bleh pecaye ke?erm..pg berkunjung ke tasik rahsia?akan dipertimbangkan...hajat smlm nk berjoging kat tasik nih tak tercapai sbb hujan mencemburui aku...(sejak ble aku pndai guna ayat bunga2 nih)..


okeh aku nk bersiap2 utk keluar..seperti biase...aktiviti lone ranger...destinasi?unkown...


chow!

No comments: