02 April 2009

12 am


heh..arini aku keje half day..why?opis aku tgh wat renovation.hehe...td diorng nk pasang aircond..so byk la kabel2 yg diorng nk sambung.berselirat ngn bersepah 1 opis..so en jon yang baik ati suh kitorng smbung keje kat umah je...tp aku td selamber je ckp ngn en jon "alang2 sok jumaat,so cuti terus la.." en jon hanye tersenyum tak terkata..haha..jahat sungguh aku kan..

seminggu ni mmg tak selesa sgt wat keje kat opis.dgn habuk yang beterbangan..gegaran angkara mesin gerudi juga telah mengganggu ketenteraman ikan kesayangan aku..kesian mereka..tp xpe..pasni ble opis da cantik dan kemas mayb akan menaikkan semngat utk lebih tekun bekerja..chewah..










ikan peliharaan yang terganggu
  emosinya



1 comment:

KakiTangan said...

ikan pun punye emosi.. mereka emo ke?