04 March 2009

wiken

adusss..aku xtau wiken ni camne..owner susuibu mintak tlg aku suh jg kedai..aku nk blk kampung...huaaa..kat kl xde sape..akak2 sume blk...sedihnye...plus aku tgh cuak gler ngn sistem aku ni...rabu depan demo..sabtu lak nk launching..ngn menteri plak tu...cuak yg amat..sistem pun beterabur lagi...aku xnk jg kedai....klu xblk kg pun aku nk stay wat sistem aku ni..klu blk kg pun tkut xle wat keje...hadeh...sgt confius..xtau nk wat yg mane satu...

1.jg kedai dpt tmbh duit tp kene duduk kl sowang2 + mlm bleh wat sistem
2.blk kg kumpul adik badik rmai2 tp serba slh ngn akak kedai + keberangkalian bleh wat keje sgt nipis 
3.xblk kg,xjg kedai,duk umah diam2 wat sistem...


huhu...nk pilih mane 1 ni....

3 comments:

KakiTangan said...

option 1 paling selamat.. tp takut exhausted or keje tak sempat siap.. amik option 3.. or, excuse la jaga kedai untuk seminggu ni je.. takleh ke..

KerEpeKuBi said...

hehe..kedai tu aku mmg da tak jg da...tp minggu ni akak tu mintak tlg aku sgt2 utk jg kedai tu..aku pun da lupe da harga2 sume..huhu

KakiTangan said...

erm kalo camtu nanti makin susa nk jaga plak.. kene check harga2 balik.. hehe.. xpayahla :P